Νέα απο την Ναύπακτο

EDITORIAL

Ο Σπίρτζης για τα διόδια και τις επεκτάσεις της Ιονίας οδού

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στην πανελλαδικής κυκλοφορίας εβδομαδιαία εφημερίδα Νέα Σελίδα ήταν σαφής για το τι σημαίνει «διόδια με ρήτρα ανάπτυξης».

Σύμφωνα με τον υπουργό που έχει πολλές φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα προαναγγείλει οριστική διευθέτηση του θέματος με τα διόδια, τις επεκτάσεις των συμβάσεων και των οδικών αξόνων το ζήτημα συνολικά έχει ως εξής:

«Δεν ξέρω αν ο όρος είναι ο πλέον δόκιμος. Ξέρω, όμως, ότι το ύψος των διοδίων που προβλέφθηκε στις συμβάσεις της Νέας Δημοκρατίας δεν έλαβε υπόψη του την κοινωνία και τις οικονομικές δυνατότητες των πολιτών.

Γνωρίζω ότι ο σχεδιασμός των έργων ήταν ελλιπέστατος.

Γνωρίζω επίσης -ο γνωρίζουν όλοι και το επισημαίνει και η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου- ότι με την αναθεώρηση των συμβάσεων από την κυβέρνηση Σαμαρά αφαιρέθηκε μεγάλο τμήμα των αυτοκινητόδρομων που είχε ενταχθεί στις αρχικές συμβάσεις.

Αποτέλεσμα: μεγάλα τμήματα του εθνικού δικτύου δεν κατασκευάστηκαν, μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας δε συνδέονται, η αντιπλημμυρική προστασία είναι ελλιπής και το παράπλευρο ή εναλλακτικό δίκτυο σε κακό χάλι και μη συνεχές.

Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει η σύνδεση της Ιόνιας οδού με την Αλβανία, η σύνδεση της Πρέβεζας και του Αγρινίου, η σύνδεση της Πάτρας με την Καλαμάτα, το πρώτο και το τελευταίο τμήμα του Ε65, η σύνδεση του Αντίρριου με την Ναύπακτο, η σύνδεση της Ραφήνας και του Λαυρίου και πολλά άλλα. Επιχειρούμε, λοιπόν, τη λειτουργική και περιβαλλοντική ολοκλήρωση των οδικών αξόνων και ταυτόχρονα τη μείωση των διοδίων. Δεν είναι ένα εύκολο εγχείρημα».

LOVE LOGO

Ειδήσεις και σχόλια από και για τη Ναύπακτο
Designed & Developed By 49studio.gr